نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
زامپارینی : " رم، یووه، ناپولی، اینتر و میلان به دیبالا علاقه مند هستند"

زامپارینی : " رم، یووه، ناپولی، اینتر و میلان به دیبالا علاقه مند هستند"

مائوریتزو زامپارینی ریس باشگاه پالرمو ادعا کرد باشگاه های یوونتوس، رم، ناپولی، اینتر و میلان خواهان به خدمت گرفتن دیبالای جوان هستند.

شایعات انتقال دیبالا یکی از داغ ترین بجث ها در زمینه ی نقل و انتقالات است و حتی مشتریانی همانند آرسنال در خارج از ایتالیا به این بازیکن لینک شده اند.

زامپارینی در این باره با Portaleuncuoreromanista.it به مصاحبه پرداخت:

" در این لحظه قیمت او 40 میلیون یورو است، اما اخیرا با نمایش های اخیری که داشته است حتی ممکن است قیمت او به 50 میلیون یورو برسد."

" سایاتینی [مدیر ورزشی رم] به این بازیکن علاقه ی بسیاری دارد. طبیعتاً او در این لحظه با بحث در مورد استراتژی این انتقال مشکل دارد. اما من به او یادآوری می کنم که باشگاه رم یک حامی بانک همانند یونی کردیت (UniCredit) را دارد."

" تمام چیزی که آن ها برای این انتقال نیاز دارند گرفتن تصمیم نهایی برای پرداخت پول و راضی کردن من است. ساباتینی اگر بتواند این کار را انجام دهد من دیبالا را به او خواهم داد، اما او باید اول این مشکلات را حل کند."

" او لیونل مسی جدید است. ناپولی، اینتر، میلان و یوونتوس همانند رم به دنبال دیبالا هستند."

" آیا برای این انتقال بازیکن قبول خواهم کرد ؟ ناپولی به من جورجینیو را پیشنهاد کرد. اینتر و یووه هم بازیکنانی که مورد علاقه ی ما باشد را در اختیار ندارند."

" رم می تواند فدریکو ویویانو را که به صورت قرضی در لاتینا بازی می کند پیشنهاد دهد و این بازیکن می تواند برای ما مفید باشد."

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: